asztma

néha éjszakánként, amikor a legrosszabb szokott lenni, nagyon irigylem azokat, akiknek rendes a tüdejük. ők valószínűleg nem tudják, hogy milyen kivételezett helyzetben vannak, hogy mindig pont annyi levegőjük van, amennyi kell. nekik nem mondja azt a tüdő, hogy bocsi, ott betegek a hörgőcskék, oda nem megy levegő, ha esetleg elégedetlen és többet szeretne, keresse fel kezelőorvosát vagy gyógyszerészét.
egyébként nem szokott gázos lenni a dolog, csak az utóbbi két hónapban gyakrabban sípoltam és vettem elő a pipát, mint előtte két-három évig. már kezdtem egészen elfelejteni, hogy én ilyen beteges vagyok és az kell mindig a táskába. ilyenkor mindig jelez, hogy nem úgy van az, tünetmentesnek lehet lenni, gyógyultnak sose.

egyébként nem panasznap, minden hepi, nyilván, hiszen holnap megnyitják a legeslegutolsó középiskolás évünket, ami valószínűleg a legkeményebb is lesz (végig fogom parázni az egészet, mint az infót, már előre utálom magam miatta), meg ráadásul biztos telerakja a városvezetés kellemes meglepetésekkel, hogy semmiképp ne unatkozzunk.

Megjegyzések

Bowden üzenete…
Butaság! Én legyőztem, másnak is menni fog. 2:44 egy levegővel. :)
maifosz üzenete…
én is lelkesen rézfúvózok, nem akadályoz meg semmiben a dolog, csak kinevetnek gólyatáborban, ha befulladok és kell a ventolin :)
Bowden üzenete…
Szerintem is vicces... :S
Mindenki máshogyan jön ki belőle, szerintem a lényeg az AKARATON van. Semmi Gyurcsók, semmi hókuszpókusz! A napokban volt a 10. évfordulója annak, hogy úgy befulladtam, hogy intenzíven végeztem. Utána határoztam el, hogy elég, és működik! :)
maifosz üzenete…
tudom... a fulladás ellen lehet akarattal, amikor voltunk a 20km-s túrán erchegyiával, akkor én döntöttem el, hogy nem fogok befulladni (de kicsin múlt, és nem volt nálam pipa).
viszont azellen nem tudok mit tenni akarattal, hogy ott van a betegség a hörgőcskéken, meg minden kis megfázás nagyon komoly köhögéssel jár... :(

(én hét éve voltam vele utoljára lélegeztetőgépen...)
erchegyia üzenete…
"(de kicsin múlt, és nem volt nálam pipa"

nabazzmeg

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo