azon már nagyon régóta gondolkozom, hogy a feminista nők miért várják el azt, hogy a férfiak megkülönböztetett tisztelettel bánjanak velük (ezalatt értem mondjuk azt, hogy meghívják kávéra meg előreengedjék az ajtóban meg ilyesmi), mert ha a nők egyenrangúak, akkor simán meghívhatják ugyanúgy a férfiakat és nem kell őket előreengedni.
azt meg, hogy a feminista férfiak hogyan gondolkoznak erről, pláne nem értem, de ezen régen nem gondolkoztam, mert nem tudtam, hogy vannak feminista férfiak is.

(majd ha lesz saját keresetem, nem hagyom senkinek, hogy meghívjon.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ne tedd, a pasik azért mégis pasik és szeretik ha meghívhatják a nőket. És nektek sem kell rosszul essen az ilyesmi, ennek semmi köze az egyenrangúsághoz.
Névtelen üzenete…
a feminista nők szerintem általában nem várják el, hogy előre engedjék őket az ajtóban meg felsegítsék rájuk a kabátot, ellenben gondolatban letépik a tökét annak, aki megpróbálja. ennek szerintem az az oka, hogy a kisgyerekekre meg a magatehetetlen öregekre szokták rásegíteni még a kabátot, és ez rossz asszociációkat szül a feminista nőkben. de sajnos nem vagyok feminista nő, úgyhogy lehet, hogy tévedek:)
maifosz üzenete…
utálom, ha felsegítik rám a kabátot. pedig nem is vagyok feminista :)

még sokminden eszembe jutott, majd élőben. meg nem is értek egyet.
meg ilyenek.

de azért nem bánom, hogy nem vagy feminista nő.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo