gólyatábor

annyira szégyellem, hogy szegény Beára hagyom a szervezést, de ez most úgy jött ki, hogy az előző két megbeszélést tábor miatt hagytam ki...
az a nagyon rossz, hogy itt a nyakunkon a gólyatábor, és én már a gondolatától is rosszul vagyok, hogy el kell menni és szervezni kell. mert jó volt a börzsönyben minden éjjel összeállítani a következő nap programját, kitalálni a meseerdőt, az akadályversenyt, a gyilkosost, az élő szerepjátékot, a tábortesztet, megfesteni a sárkánygubacsokat és a foszforeszkáló számokat az éjjeli számháborúhoz, de azért volt jó, mert nagyon jó volt a szervező csapat, meg a többiek is... viszont egy nyáron elég egy ilyen. (a hittantábor is ilyen volt, de az már nagyon régen, a nyár eleje már a múlt jótékony ködébe vész).
fáradt vagyok.

Megjegyzések

Porkoláb István üzenete…
megkérdezhetem, hogy ez milyen iskola? :)
ahol, meseerdő, akadályverseny, gyilkosos, élő szerepjáték, táborteszt, sárkánygubacsok és foszforeszkáló, éjjeli számháború van
maifosz üzenete…
a börzsönyös nem iskolai szervezésű tábor volt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo