Ma nagyon-nagyon bátor voltam, mert fel mertem ülni a pulcsi gazdájának a motorjára. Eddig még sosem ültem ilyen gépcsodán, el sem tudtam képzelni, hogy milyen lehet. Jó volt. Kicsit hideg, de jó, még a Bazilikához is fel lehet vele menni, meg a hegyre, ami még jóval a Bazilika fölött van. Csak még azt kell megtanulnom, hogy nem kell feltétlenül becsukni a szemem, ha jön valami szembe. (Meg kikapcsolni a bukósisakot.)
A délután is jó volt, volt rengeteg finom süti, meg finom gulyás, csak hirtelen nagyon álmos lettem, meg féltem, hogy estére felmegy a lázam (milyen igazam lett), és hat negyvenötkor simán elértem a hatnegyvenes buszt, ilyen még sosem volt. (Ráadásul a sofőr nem kiabált, vagy ilyesmi, hanem azt mondta, hogy kár volt futni, szombat este van, senki se siet sehová.)

Köszönöm a mai napot mindenkinek.

Megjegyzések

Bowden üzenete…
A buszmenetrend pontos betartása Páni kollégának biztos tetszeni fog! :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo