pozan

annyit utaztam most nyáron, hogy a harsonát elővenni tényleg nem volt időm. gitározgattam rendesen, a táborban a Gyurinál volt citera és láttam, hogy még nem felejtettem el teljesen (kedvet is kaptam hozzá, már nagyon szemezek vele, elő kéne venni és játszani kicsit, olyan szép, amikor az egész házat betölti a citeraszó...), de a harsonára nem jutott idő. ma viszont próba van, és menni kell rendesen, mert azt mondták, hogy ha tátra is meg dorogra is rendesen járok, akkor visznek szeptemberben németekhez.
azt hittem, hogy egy nyár alatt simán elfelejtek kottát olvasni, de csak a tenorkulcsot felejtettem el, a basszuskulcsot nem, az gyönyörűen megy. a violinkulcsot még nem próbáltam, de azt sosem tudtam rendesen, mindig csak addig gyakoroltam a darabot, hogy menjen kotta nélkül, mert a Feribácsi kiradírozta, ha föléírtam. mert egy jó harsonás minden kulcsban olvas ám.
most egyébként sikerélményem van, de majd próbán nem lesz, remélem, kitart ez addig.

update
hogy bírtam ki az egész júliust zenekar nélkül? hiányoztak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo