szeptemberegy

Ha én Szeptember Elseje lennék, tuti nem kelnék fel holnap reggel. Annyira megviselne, hogy ennyi gyerek utál, hogy biztosan elbujdosnék bánatomban. Mondjuk a Napocska mögé, vagy a Holdacska udvarába, vagy a Négyszögletű Kerekerdő közepébe. Csak akkor bújnék elő, amikor már mindenki nagyon vár és keres, meg kiabálja, hogy tanévkezdés, gyere elő! De ilyen nem lenne, s ott fonnyadnék el bánatosan az álomba szenderedő fák komor árnyékában...

Rossz lehet Szeptember Elsejének lenni.

Megjegyzések

Braun üzenete…
Rossz lehet bár én éppen ennyire nem lennnék Gusztus31sem vagy éppen a tegnap másnapja.
Névtelen üzenete…
Én viszont agyon sajnálom, hogy szept. elseje van és én"játszós ruhában" ünneplem, ráadásul NÉLKÜLETEK a tanév kezdetét. Negyven év után ez az első szept. elseje, hogy nem öltöztem ünneplőbe.
Beli

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo