ennyire már rég voltam behavazva. le vagyok maradva mindennel, és azt sem tudom, hogy hol kellene elkezdeni a pótlást. túlvállaltam magam, nem kicsit. annyit tudok tenni, hogy igyekszem valami értelmes prioritást felállítani.
most épp így néz ki a lista:
- a lektorálás, mert határidős, kész leszünk, persze.
- a tanulás. ezen belül is van persze sorrend.
- a szigmédia (mert nem, nem mondtunk le, sőt. azt mondtam, hogy megcsináljuk az újságot, ha meg kell csinálni. tanárok csak az általános iskolásoknak meg az erzsébeteseknek csinálják, az istvánban nem szokás.)
- az alternatíva (mert olyan jó látni nyomtatásban cikk alatt a nevem, rendes újságban, meg az alter egyébként is jó újság. jó lenne komolyan venni. sehogy sem állok a cikkel.)
- a zenekar, az énekkar, a harsonaórám (ez a pont még nagyon kérdéses, lehet, hogy az egészet elfelejtem és hagyom)
- olvasni sokat (leginkább Proustot, mert Macs már a 2. kötetet olvassa, úgy szégyellem magam, hogy én nem haladok vele rendesen)
- rendesen felkészülni irodalom és nyelvtan OKTVre (nem úgy, mint tavaly, hanem tényleg, pláne, hogy azóta rengeteget felejtettem, főleg nyelvtanból.)
- legalább napi 5 órát aludni (ma éjjel ez a 3 és fél kevés volt, ennél mindenképp többet kellene)
- havonta legalább egy hétvégét jó lenne itthon, például a barátaimmal tölteni
- az alterfiú, akit igazából a lista elejére raktam, még a lektorálás elé, csak nem akarom, hogy zavarba jöjjön.

(+ kibékülni végre apával, meglátogatni a Borcit meg a Bíbort meg a Besét)

utálom a szeptembert.

énekkarra járni egyébként azért jó, mert szeretek hajnalban a sötétben vonatozni Vadmárkkal (olyankor ráadásul nem is kispiros jön, hanem desiro). ott lenni azért jó, mert ma ezt énekeltük. nagyon szeretem, játszunk a zenekarral Gershwin egyveleget, valamelyik trombitás szokta játszani ebben mindig a szólót... (itt jegyezném meg, hogy az, hogy nem tudjuk kapásból elénekelni négy szólam+szóló angolul, az nem azért van, mert műveletlenek vagyunk és nem ismerjük.) ha ezt énekeljük, az jó lesz, de máris hiányzik Bárdos meg Bartók meg Kodály, meg az andandóritam. (olyan tanárom még nem volt, aki zavartan áll a tábla előtt és megkérdezi, hogy erre lehet írni?, de mindenkinek el kell kezdenie valahol.)

Megjegyzések

Bowden üzenete…
Tyű.. ha hirtelen nyugdíjas lennél beleőrülnél a semmittevésbe :)
maifosz üzenete…
szerintem odáig nem jutok el...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo