jöttem haza harsonáról a kápolnától a szőlős és a kukoricás között (nem volt képem már első alkalommal hazahozatni magam, csak addig vitt, ameddig amúgy is ment, és az a mogyorósi út sarka volt), szemergett az eső, sütött a nap, ugattak a kutyák, illatozott a szőlő, és akkor rájöttem, hogy biztosan van szivárvány, csak úgy elbújok a sapim mögé, hogy nem látom.
tényleg volt, esztergom fölött, kicsit vérszegény, kicsit bizonytalan, de szivárvány. szép, szeretem.

és már végérvényesen itt az ősz... olyan, mintha egyik napról a másikra történt volna, kicsit bizonytalannak tűnt kezdetben, a nyár és a tél vetélkedtek a helyért, de az ősz győzött... egyszerre lesöpörte a vadgesztenyéket, szétgurultak a kicsi Kippkoppok, kibújtak barna-zöld hálózsákjukból és mennek meghódítani a világot. (akartam szedni hazafelé, csak úgy, csak azért, hogy gesztenyét szedjek, de a Hugi tanítónénijének a háza előtt nőtt a gesztenyefa, ezért nem mertem...)

most pedig megyek, és leírom százszor, hogy 1-jén, 1-jén, 1-jén :) nem szoktam rosszul leírni (mert kerülöm a használatát), de nem veszem észre, ha más hibásan írja. pedig tényleg így logikus.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Nagyon szeretem a Kipp-koppokat.
Jaj, megint van szóellenőrzés?
maifosz üzenete…
Én is szeretem, legjobban azt, amelyikre a link mutat :)

Sok volt a spam, ezért bekapcsoltam, de engem is zavar, ezért inkább maradok az utólagos moderációnál.
rozi üzenete…
ohh... még talán nekem is volt, mikor kicsi voltam :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo