megtettem a rend felé az első lépést, vettem* mappát, ahova be tudom rakni a különböző füzetekből kitépett lapokat. kicsit káosz van, nincs meg a lyukasztó, de a füzeteket már szétszedtem. megint igazán remek délutáni elfoglaltságot találtam, pedig estére le kell adni A Cikket, éneztnemtudommegírni. alternatíva, nyilván.

*persze nem én vettem, hanem vetettem anyával, mert ugye kertvárosban nincs semmi, csak ezért nem megyek be a városba, itthon meg plusz 45 perc séta lenne hazafelé az az egyetlen papírbolt, kizárt. az egyetlen papírboltban csak csúnya világoskék mappa volt, nem is vékony műanyaglapos, mint amilyet szerettem volna, hanem kartonpapír, de ez van, ezt kell szeretni. habiter en ville ou habiter á la campagne, egyértelmű, költözzekmárvisszapestre. de legalább tintát lehet rendelni, majd talán hoznak, de ha csak műanyagdobozos lesz, az nem fog kelleni, mert az nem mutat jól az asztalomon, csak a pelikán, vagy a velem egyidős moszkvai tintásüvegek. gyönyörű.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Je vois qu'en meme temps tu te prépares au cours de francais aussi.:)
maifosz üzenete…
Naturellement :)
gborz üzenete…
a müllerben vannak jóféle mappák olcsóér, ott vegyél.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo