most simogattam patkányt (lenyalta a tejszínhabot az ujjamról), meg koncerten is voltam az A38-on (volt, ami jó volt, és volt, ami nem), most pedig nem is otthonról blogolok.

ma egyébként (ami már tegnap) volt szüreti felvonulás táton, lovaskocsikra rakták a zenekart, volt sok szőlő meg napsütés meg bor meg néptánc meg walzerek és polkák. szeretem. ilyenkor egészen olyan, mintha táti lennék én is, és bár különös, de egészen tetszik ez az érzés. tátinak lenni majdnem olyan jó, mint esztergominak, vagy budapestinek.

az jó vitatéma éjszakára, hogy és elé hol kell vessző? nem mintha nem lennék biztos abban, hogy nekem van igazam, és nem a magyarszakos alterfiúnak :)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Kár, hogy nem tudok franciául...az őszi dalt meghallgatnám...bár lehet, hogy nem tetszene...olvastam egy Szabő Lőrinc fordítást, fasorban sincs Tóth Árpádéhoz...az a gyanúm, a Tóth Árpád féle sokkal jobb, mint az eredeti...mert az pont olyan, mint maga az ősz...legalábbis az én szívemben...

Ősz húrja zsong,
jajong, busong
a tájon
s ont monoton
bút konokon
és fájón.

gyönyörű...ezért szeretem az őszt...semmi más nem tud úgy zsongani, busongani, s oly konokul fájni...

Cusi
maifosz üzenete…
ha legközelebb találkozunk szkájpin, felolvasom neked :)
gborz üzenete…
ki mondta, hogy jó esztergominak lenni?
bukovics üzenete…
berlininek a legjobb lenni

(vagy berlinben magyarnak)

... de magyarzsidónak se rossz lenni berlinben ...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo