nem mentem ma próbára. persze akartam, de átaludtam a délutánt (lektorálás közben szépen, kényelmesen elhelyezkedtem a laptopomon két "sokat beszélgettek és nevettek" jellegű mondat között. nagyon izgalmas regény egyébként, bámulatos a cselekményszövése és a nyelvezete, de tényleg.)

szóval ha ez így kimaradt, gitározhattam estefele remekül, interjúk A Cikkhez, meg az is eszembe jutott, hogy biztosan elfelejtettem kötni, úgyhogy lebontottam, amit még vagy 4 éve csináltam, és elkezdtem újra. tényleg elfelejtettem. kötni pedig jó dolog, meg kéne tanulni újra, hogy mi a sima meg a fordított.

olvasni is akartam, de nem lehet, mert itt a határidő.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Hozd be, megmutatom. Rizskötést is tudok, csavart mintát is :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo