a péntek estéért Macsnak, Barátnőnek meg a Mystery Gang Triónak jár sok puszi meg köszönet, erről Macs írt, ráadásul az én gépemről blogolt, én akkor (szombaton) felvonultam Nagysápon. (az sem volt annyira rossz, összefuthattam Sisszyvel meg erchegyiával, biztos örültek nekem.)

ma délelőtt a XII. kerületi művházban a Gesztenyenapon azt játszottuk, hogy mi vagyunk a Bíbor szülei. tényleg egészen profik voltunk, biztos elhitte mindenki, hogy a mi kislányunk. de az is lehet, hogy az igazi szülők picit többet foglalkoznak a gyerekkel, és kevesebbet egymással. (láttam a Besiről fényképet, tündéraranyos.)

(hazafelé aludtam a buszon, azt álmodtam, hogy ott vagy mellettem, utálok felébredni.)

most ABBÁt hallgatok, mert egyébként is szeretem nagyon (meg még a dorogiakkal is játsszuk, tüdüttüdüttüdüttüdű), de meg is néztük a Mamma miát moziban az alterfiúval, és az ugye gyakorlatilag ABBA számokra épült musicalfilm. kicsit egyszerű, de bűbájos sztorival, sok és kusza szerelmi szállal. nem unalmas, nem végigcsókolózós.

egyébként azt látom, hogy hirtelen elkezdtek történni körülöttem a dolgok, hogy egyáltalán nem én irányítok, de még csak beleszólásom sincsen, csak pörög a ringlispíl, tessék, felszállni lehet, de retúrjegyet venni nem, ne szaladj el, nagyvilág.

boldog vagyok. ezt nem lehet elégszer mondani, mert olyan jó :)

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
Alapjában véve is, akkor meg különösen, mikor hoztál sütit :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo