redesign megint

Szóval ez most ilyen őszi lett. Remek lenne, ha bírná télig, akkor majd olyan téli lesz. Kicsit félek, mert nagyon hamar (egy éjszaka + egy délelőtt) elkészült, ennél sokkal többet szoktam vacakolni vele, fejben is, meg gépen is. Persze nem túl sokat változott az előzőhöz képest.
Nekem most tetszik.

Megjegyzések

Esty üzenete…
A design tetszik, csak a főszlogen nekem kicsit szomorúnak hat.
maifosz üzenete…
Arany Jánostól idéztem :) a címek-alcímek változhatnak még.
Névtelen üzenete…
Szép ez, szép.. De nekem (nekem!) nem ez az Ősz.. Az Ősz azért iratkozott fel nálam az első helyre, mert szép, színes..
Nem fura? A természet az egyedül, amely örömtánccal ünnepli halálát. Nézd meg az őszt, például. Piros, sárga, aranyszínű, barna; néhol még kicsit zöld. A fák a leveleiket a levegőbe lökik, s azok kavarogva, lég-balettezve hullnak alá a földre, és milyen jó is a lehullott levelekben ugrálni, futkosni, felbukni..!? Az Ősz szép, színes.. Akkor szürke, s akkor igaz, nagyon; amikor már a Tél van a küszöbön, s az ő tiszteletére abbahagyja természeti búcsútáncát.
Szépen hal meg a Nap is. Gondolom láttál már naplementét, vörös, arany sávokkal festett felhőket az égbolt alján, robbanásszerűre pingált eget, amely kelet felé előbb kissé zöldesbe, majd kékbe, aztán nagyon kékbe hajlik, mígnem befeketül. Aztán a hajnal! A napfelkelte, ami az éj halása! A lassan felbukkanó nep felizzítja a felhők alját, aranytrónt fabrikál magának, ezüstössé derengeti a ködöt, és fordítva játssza le azt, amit napnyugtánál: az ég alja kékeszöld lesz, majd finoman sárgás, végül rárobban a grapefruit-szín.
A Természet, az Ősz nekem a színeket jelenti.. Nekem.. :)
(egyébként ötletes, és nekem jobban tetszik mint a rózsaszín. ^^ )

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo