tizenkilenc

semmit sem érzek.

nincsenek nagyszabású tervek, célok, álmok sincsenek, mert az álmok nem szoktak valóra válni. az álom tilos, mert fáj, ha mégsem. az életem ijesztően szép, boldog és egyszerű, apró, titkos, mosolyogtató reményekkel, reális jövőképpel. tizenkilenc, mindjárt húsz, elte, magyarszak, tanítok majd valahol, lesz vagy négy gyerekem, lakásom, férjem, kocsim, sokat fogok dolgozni, hogy az én gyerekeimnek majd mindenük meglegyen, amire nekünk nem futotta. és ennyi. és vége.

nagyon szerettem tizennyolc éves lenni. bár azt hittem, hogy na most végre, most megtalálom önmagam. az, hogy már kérdések sincsenek, az azt jelenti, hogy sikerült? vagy azt, hogy mindig másoknak akartam megfelelni, és eldöntöttem, hogy nem, csak magamnak szabad, de én elfelejtettem, mit akarok. mert el sem tudom képzelni, hogy lehetne máshogy is. még mindig nem tudom, hogy tényleg életcél, vagy nem más, mint kamaszkori lázadásom maradéka az apám ellen.

holnap.

ez a zene meg egy kis balanescu, gyönyörű.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Bon anniversaire, Sophie!:)
ZM üzenete…
Egészséget, józanságot, barátokat, akik úgy fogadnak el, ahogy vagy, szavak nélkül is értő, veled rezdülő szerelmet... - harmóniát önmagaddal! Isten éltessen!
Még sok ihletdús és "alteres" születésnapot kívánok Neked!
Utazó üzenete…
Kedves Zsoffka!
Isten éltessen az emberi kor legvégső határáig...lehetőleg egészségben és szerelemben! ;-)
GbZ üzenete…
Boldog születésnapot és tényleg csak magadnak akarj megfelelni - bár nem mondanám, hogy ez a legegyszerűbb út...
maifosz üzenete…
köszönöm szépen mindenkinek! :)
Névtelen üzenete…
tudod, amikor én lettem 19, én sem éreztem semmit. tavaly óta titkolom amúgy. ezt a napot. már csak öregszem, nemde?! :)
de neked boldogat, és olyat, aki boldoggá teszi. :)
Névtelen üzenete…
hát na. lesznek még ott kérdések. megfelelni magadnak se akarjál. éljél. csak.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo