azt még el sem meséltem, hogy mostanában gyakran álmodom, hogy djp üldöz, mindig futva, és nem tudok elrepülni előle. mindig el szoktam tudni repülni az üldözőim elől. meg olyat is szoktam gyakran álmodni, amiben a Lacibácsi van benne és Beaune, például olyat, hogy Lacibácsi kakaóórát tartott a laborban, de igazából nem kakaóóra volt, csak azt mondtuk, igazából erchegyiának kellett segíteni, hogy csináljunk próbatűzriadót. de azt nem lehet ugye mondani, hogy próbatűzriadót csinálunk, mert az meglepetés mindig. közben az osztályom sielt a sportcsarnokban, Beaune és AEA tartották a sielésórát franciául, de nem tudtam ott lenni, mert a Lacibácsinál voltam, mondta is a tanárnő, hogy mindig ellógok franciáról, pedig nem is francia volt, hanem sielés. én meg mondtam, hogy hogy lógnék, pláne nyelvvizsga előtt. aztán le kellett mennem a metróba, mert tűzriadó volt az iskolában, de ott baleset volt, ezért le volt zárva, ezért inkább vonattal akartam hazamenni, de a vonatoknál ott volt djp, és mondta, hogy ő még paniadamnál is többet tud a vonatokról, szóval ne menjek azzal haza, inkább sétáljunk. és elsétáltunk almásfüzítőig, persze nem akartam, de mondta, hogy igazgatóhelyettesként kötelessége hazakísérni. ezt még tiszakécskén álmodtam szerintem, azért emlékszem rá így, ott megmaradnak az álmok, nem tudnak kiszökni a vastag falak közül.
víz is szinte mindig van az álmaimban mostanában, sosem mély víz, hanem sekély, mindig bele kell menni. mindig koszos a víz, egészen olyan, mint a detektívesben. (sokkal tovább hatással vannak rám azok a könyvek, amiket lektoráltam (az az egy meg két fél), mint amiket csak simán olvasok, borzasztó.) meg fülbevalókkal is gyakran álmodom, ma éjjel hatalmas, színes, kocka alakú fülbevalót akartam venni egy néprajzi boltban a duna közepén, miközben a hetedikesek kövekről kövekre ugráltak mögöttem, és be akarta őket kapni valami nagy, repülő madár.
nem, nem csak az iskoláról tudok álmodni, egy csomó minden másról is.

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
Erchegyia szerint jujj

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo