azt mondta a kövér nő a vonaton (miután elmondta, hogy hány lányt adott el hány pasinak ezen a héten, és hogy már mióta szabadlábon van), hogy még soha nem olvasott könyvet, de legalább tud horgolni.
én meg arra gondoltam, hogy a börtönben biztos volt ideje megtanulni. és közben persze utáltam magam, hogy ennyire rosszindulatú vagyok.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
A vonatos ismeretlenek meséi néha a legjobbak. Én pénteken amikor mentem fel Pestre, találkoztam egy Iráni sráccal.
Csak angolul tudott (be jó is hogy tudok angolul) és a kétésfél órás utat végigbeszélgettünk. Sokmindent megtudtam róla (magamról meg hogy vannak még lexikális hiányosságaim. :D ) és őszintén megmondva élveztem a társaságát.. Pláne hogy a táskájában csak négy doboz sör volt, nem pedig négy pici csőbomba, de ez már az én rosszmájúságom. ^^"
Szóval, nem csak börtönös nénik rohangálnak.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo