a feminizmusról

Nekem ilyen családi háttérrel harcos feministának kellene lennem. A lehető legharcosabbnak. De én leragadtam ott, hogy a családban tulajdonképpen felesleges a férfi, köszönjük szépen, mi is elboldogulunk nélkülük, tudunk már tapétázni meg meszelni, ha a vízvezetékkel van baj, akkor pedig szerelőt hívunk. Tehát ha felesleges a férfi, minek csinálna meg bármit is?
Ez az egyik.

A másik például az, hogy a megfelelésikényszerem szerint amit meg tudok csinálni, azt igazán megcsinálhatom én, miért csinálja más. Ezellen már küzdök, ismerkedem például a munkamegosztás fogalmával, persze egyelőre elég idegenkedve fogadom az ilyen javaslatokat.

Ezzel a véleményemmel sajnos a közvetlen környezetemben igencsak egyedül vagyok.

(Még az jutott eszembe így a francialecke közben, hogy mindenki azt csinál, amit akar, csak ne várja el, hogy kiszolgálja a másik, az az egyetlen, ami idegesít. Ha nem porszívózik, akkor ne porszívózzon, az nem zavar, csak ne szóljon, hogy hé, kosz van, takarítsd fel.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
na jó, de a végén a kosz magát porszívózza majd fel?:)
Bowden üzenete…
"megfelelésikényszerem szerint amit meg tudok csinálni, azt igazán megcsinálhatom én, miért csinálja más. Ezellen már küzdök, ismerkedem például a munkamegosztás fogalmával"

Ismerkedj a megosztással, mert az életben sokan kihasználják azokat akik nem tudják mi az.
Névtelen üzenete…
Olvastad a Véfett Férfiak c. Merle művet?
dsarosi üzenete…
miért pont francia közben jut eszedbe a feminizmus? :P
maifosz üzenete…
dávid: mert a lecke pont erről szólt :)
Névtelen üzenete…
amit meg tudok csinálni, azt bárki más is meg tudja, valószínűleg még jobban is. mennyivel könnyebb nekem. :)
Névtelen üzenete…
minden kedves feminizmus iránt érdeklődő Maf-fan figyelmébe ajánlom a következő blogot, mely olvasása közben az ember egyik szeme sír, a másik nevet : http://pinamkivan.freeblog.hu/
Macsek üzenete…
Macsek manapság azon gondolkodik, hogy melyik munkának van egyáltalán értelme,hogy ki csinálja meg, az már mellékes. Csak ne legyen felesleges... ^^'

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo