főz

ki volt adva az ukáz, hogy a gyerekeknek ebéd kell, anyu dolgozik, főzzek már valamit. mondjuk tésztát. azt találtam ki, hogy a tésztához csinálok olyat, ami így elképzelve nekem nagyon finomnak tűnik, hogy sajtostejfölös rántottát keverek a tésztához. nyami.
ebből a gyakorlatban az lett, hogy olaj helyett bodzaszörpöt öntöttem a serpenyőbe. nem lepett meg, a múltkor is összekevertem, akkor bodzaszörp helyett az olajba kortyoltam bele, és kérdezgettem mindenkit, hogy meghalok-e.
egyébként nem sikerült ilyen finomat csinálni, nincs tejföl meg tojás.

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Júj, az olajos manőveredre azt hiszem, emlékszem ^^
Névtelen üzenete…
Maf, ha istent ismersz, ne kövesd el a rántottás tésztát! :D
Akkor inkább főzd meg a tésztát, kicsit sózd meg a tejfölt, reszeld le a sajtot, és még a meleg tésztára rakd rá a kettőt. :)
Szerintem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo