és megdicsérték a szép új fülcsimet sokan, én meg mondhattam mindig, hogy ugyemilyenszép, a barátomtól kaptam, és ez újra és újra alkalmat adott arra, hogy rá gondoljak, meg arra, hogy milyen szerencsés lány vagyok én, hogy ilyen alterfiúm van.

Megjegyzések

Porkoláb István üzenete…
akik megdícsérték, nem mind lány volt? :)
magamból kiindulva, a legtöbb fiú észre sem veszi, ha egy lánynak új a fülbevalója, talán mert olyan sűrűn váltogatják. azt ugye nem lehet elvárni egyik fiútól sem, hogy tartsák számon a lány összes fülbevalóját. ugyanakkor a ha egy fiú is megdicséri az új fülbevalót, akkor annak nagyon örül a lány. hogy van ez?
maifosz üzenete…
dede, mind lány volt, a fiúk ilyet nem vesznek észre :)
Macsek üzenete…
Macsek csak nagyon ritkán váltja a fülbevalóját...
Névtelen üzenete…
RV meg sose...
Porkoláb István üzenete…
macsek: úgy több esélyed van rá hogy az új fülbevalódat egy fiú is észreveszi
Névtelen üzenete…
Ha túl sokat dicséred azt az alterfiút, a végén még elbízza magát! :)
maifosz üzenete…
Én csak azért cserélgetem, mert nem bírja a fülem, mindig ki kell szedni.
Névtelen üzenete…
Nekem se bírja a fülem a fülcsiket. Pedig úgy szeretem őket. :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo