az egész napot végigaludtam, mindenféle túlzás vagy sarkítás nélkül, délben felébredtünk, picit ébren voltunk, aztán aludtunk tovább, mert mondtam az alterfiúnak, hogy nem kelek fel, aztán megnéztük az Ádám almáit, aztán aludtam tovább, aztán elmentünk a boltba és vettünk franciadrazsét meg lázcsillapítót, aztán aludtam tovább, aztán végre lement a lázam, és igazán éhes lettem.

a háziorvos azt mondta, hogy lehet allergiától is, hogy ez a láz-hőemelkedés allergiás tünet, akkor viszont lehet a patkányoktól sajnos, azt soha senki nem méri, hogy patkányszőrre allergiás-e az ember, mert ugye nem sokan tartanak patkányt. pedig az Aranka, meg a Mici meg a Pötyi nagyon aranyosak. (persze csak annak, aki szeret mindenféle tollas meg nyálkás bőrű állatot. meg még a bogarakat is.)

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Csak nem :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo