egyszerűen sajnáltam a pénzt meg az időt, hogy csak úgy, csak azért a blúzanyagért (amit nagy nehezen sikerült megszavaznunk) bebumlizzak a városba. olyat nem lehet, hogy csak azért. akkor, ha már bent vagyunk, be lehet ugrani (bátran) az Órásbácsihoz anyával. meg lehet keresni karácsonyi ajándékot az alterfiúnak (nem lehet elég korán elkezdeni), találtam is, de a Bejó lebeszélt róla. (nem, nem beszélt le, egyszerűen nem engedte, hogy megvegyem.)
aztán úgy döntöttem, hogy belépek a komoly, felnőtt világba, lesz nekem is bankkártyám. mert nem állapot, hogy az ember csak úgy itthon tartja a pénzét, pláne, ha az rendesen, munkával keresett pénz. grimaszoltam a biztonsági kameráknak, mindnek, ne bámuljanak. pfujj.

egyébként ma olyan is volt, hogy
gborz + Maf: Csókolom!
Lacibácsi: Sziasztok, szerelmesek!
meg a Tisza-jelek is egymás mellett érzik a legjobban magukat, főleg matekórán.

Megjegyzések

bejo üzenete…
Férfi embernek olyat nem lehet megvenni. Na. Ennyi az egész. Altergyereknek se. :)
maifosz üzenete…
dehogynem lehet :) figyeld meg, hogy orvul megveszem egyszer, ha nem nézel oda. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo