a mai különös ingerlékenységem nemes egyszerűséggel arra fogtam, hogy nem adhattam vért, most sem, pedig akartam nagyon, mert múlt héten nagy adag antibiotikum, egyébként is 37,5-öt mutat a hőmérő, betegen nem lehet, a múltkor sem adhattam, amikor az iskolában volt, akkor is volt valami bajom. nem éri, meg akarok gyógyulni nagyon, hogy adhassak vért, és nagyon hasznos tagja legyek a társadalomnak. persze nyilván makkegészséges vagyok, csak kicsit magasabb a testhőmérsékletem a normálisnál, ez nem baj, csak több pulcsi kell, meg melegebb a szobában.

Megjegyzések

Teddy üzenete…
..és talán kevesebb rohangászás a sötét fagyos világban, harsonát cipelve... (miért nem üstdobolsz...?)

...és esetleg hársfatea kicsi borsmentával, meg mézzel, és az sem ártana, ha elhinnéd végre: véradások nélkül is lehet valaki egész pazar társadalmi jelenség...

...valamint jókedvűen is, és nem is megerőltető, mert épp annyi energiát kíván, mint nemjókedvűnek lenni, node micsoda különbség!!!

Tudod, miért szeretik az emberek a kismadarakat? Csíííz, és nyugi, mert van saláta is ... :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo