múlnak a gyermekévek, nincs visszaút, vagy ilyesmi, most már biztos és fix, január 22, nem vagyok én normális, napi egy óra francia minden áldott nap, másképp nem lehet, évek lemaradását kell behozni, persze akkor sincs semmi baj, ha nem sikerül, tényleg, kinek kell az az öt pont, pláne magyarszakra, nehogy már öt ponton múljon, nem is kell a nyelvvizsga, ha nem beszélem rendesen a nyelvet, milyen jogon, a nyelvvizsgaközpontos pasi emlékezett rám, a nevemre, az arcomra, mondta, hogy németes vagyok, ugye, a német nagyon jó lett, a francia nem lesz, de nem baj, csak 60% kell, annyit simán, persze, csont nélkül, muszáj ezt elhinni, évek óta nem volt olyan, hogy valami ne sikerült volna, nem is tudom, mit csinálnék egy kudarccal, hova tenném, nem tudom, mit csinálnék, ha megbuknék, ajjaj, nem vagyok én normális, egészen biztos, nem kell nekem a vizsgadrukk, nagyon nem, dehogynem, nagyon kell, rosszul kezelem, gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni.

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
jövőre majd állandósul az érzés... :(
dsarosi üzenete…
Pedig jó érzés, ha az ember a teljesítőképességének hátárát feszegeti, nincs megállás, nincs lazítás, mindig csak a következő cél. Aztán ha mindennek vége, elégedetten hátradőlhet: ezt is megcsináltam.
Beaune üzenete…
Nyugi, ügyes vagy, meglesz.:)
Acho üzenete…
Naná, hogy menni fog. ;-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo