most már mindörökre fél hét marad, nekem ne mondjátok, hogy nem, amikor igen, amikor egészen addig fél hét van, amíg nem méltóztatom kidugni a lábujjam a dunyha alól, egészen addig fél hét van, amíg én úgy akarom, az ilyen félheteket a végtelenségig lehet húzni, szerintem egy-egy ilyen félhét akár évekig is eltarthat, ezek a félhetek már csak ilyenek.

szóval tisztelt bíróság, az úgy volt, hogy én tényleg vigyáztam magamra, felöltöztem mindig nagyon rendesen, nem vettem szoknyát meg vékony cipőt, viszont vettem sapkát meg sálat, az, hogy kimentem az utcára, nem jelent semmit, nem voltam kint sokat a hideg, csípős levegőn, nehogy esetleg megfázzak, csak kicsit voltam kint mindig, ameddig elmentünk innen oda meg onnan ide, de azt is a legtöbbször békávén. szóval amikor még pesten az alterfiú azt mondta, hogy szerinte lázas vagyok, akkor szomorú lettem, mert nem akartam, de tudtam, hogy igaza van, hazafele a vonaton már azzal játszottam, hogymindenki arcára ráképzeltem a lázrózsákat, igen jó játék, aztán be az ágyba, mégilyet, 38 fölött van, ez nem járja, nem is hőemelkedés, forró tea, mesejátékok órákon át, miért nem tudok aludni, amikor kellene, forog a szoba, egészen borzasztó, hogy ruhát kell venni, ráadásul sokat, hogy ne fázzak, mert nem viseli el a bőröm, irritálja minden, legyen már reggel, legyen már fél hét.
szóval igen tisztelt bíróság, most irány megint a doktorbácsi, tessék engem meggyógyítani, köszönöm.

Megjegyzések

Teddy üzenete…
A Te meggyógyításod olyan, mint egy nagy halom falevél elhordása: szorgosan hordják, hordják, de a szél állandóan visszafújja, meg potyog, takaros halmokban.

Légyszi: ne fújj, gyógyulj.

Esetleg, mondjuk, ha netán... a fenekeden maradnál abstand pár napot tényleg...? Csak 2-3, amikor nem bóklászol a fagyban, újabb lázak, fertőzések és megfázások után kutatva...? Se Pest, se megvert nők, se bábucipelés, se éccakai hangszertúra, se jéghideg húdejógimiépület...? És ha azt mondják Neked, hogy megvárnak a játékaid, nem szaladnak el, a kidobós, a gyurma, a kirakós, a plüsselefánt, a keljfeljancsi, a búgócsiga mind ott vár a sarokban, mire épen, egészségesen kijössz a szobádból.., az Altersrácod vigyáz rájuk?

Jobbulást, megint/újra.
maifosz üzenete…
egy teljes, egész héten keresztül itthon voltam és gyógyultam... :(
Névtelen üzenete…
Hajh.. Gyógyulj, gyógyulj.. Nem jó betegnek lenni.
Egyébként ez a post kicsit emlékeztetett Karinthy: Tanár úr kérem - Magyarázom a bizonyítványom részére. :)
http://mek.oszk.hu/00700/00719/00719.htm#13

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo