nem tudom eldönteni, hogy a józan eszemre hallgassak, amelyik azt mondja, hogy hülye vagy lányom, menj már el orvoshoz holnap, a hőemelkedés hagyján, de a fejed is nagyon fáj, vagy arra a kis manóra, aki ugrál, hogy le fogsz maradni, nem fogod tudni pótolni, nem vesznek fel az egyetemre, csúnyákat mondanak a hátad mögött az osztálytársaid, egyébként is lógós vagy.
annyira félek attól, hogy a doktorbácsi csak azt mondaná, hogy hát, ezzel együtt kell élni.

Megjegyzések

tetro üzenete…
hülye vagy lányom. maradj otthon, nem maradsz le semmiről, és senki nem fog mondani semmit...
ZM üzenete…
Menj el orvoshoz.
dsarosi üzenete…
Ne izgulj fölöslegesen. Az érettségi és a felvételi miatt ne kockáztasd az egészségedet. Én tavaly otthon maradtam több, mint egy hétig, ezalatt elolvastam egy törikönyvet és egy kötelezőt, ráadásul ki is pihentem magam. No meg megygyógyultam. Az meg sokat segít, ha egyetemre akarsz menni,
Esty üzenete…
Én is egyetértek a többiekkel :)
_renton üzenete…
Ha csúnyátmondós lányok vannak az osztályodban, akkor előbb-utóbb úgyis mondanak csúnyákat, nem? :)
maifosz üzenete…
ferci: vannak ilyenek is, olyanok is. :)

dsarosi: én is őszintén remélem, hogy nem ezen fog múlni a felvételim. :)
Acho üzenete…
Inkább pihenj, amíg kell. Az egészséged fontosabb. És látod, annyi lógással is be lehet kerülni egyetemre, mint amennyit egyesek produkáltak...:-P
dsarosi üzenete…
Röhögve össze lehet szedni 400 pontot általános műveltséggel, meg logikával. A többi már csak rajtad múlik.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo