nyelvtan OKTV

már azt tudom, hogy akármilyen is lett (úgy érzem, hogy nem rossz, bár egy feladatot kihagytam, mert nem értettem meg), érdemes volt tanulni még tegnap este is a teázóban, mert így kapásból rá tudtam vágni, hogy mi a morfológiai érdekessége annak, hogy megnagyobbíthatná.

most viszont megyek mindenféle butasággal játszani, és azt kérdezgetem, hogy ment-e nyelvészek által a világ elébb.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Itt talán találsz rá választ.:)
http://seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/79.html
maifosz üzenete…
nem találok :) de jó cikk. a nyelvészet csak leír, felfedez, de nem csinál semmit. kutat, megismer, megállapít. de nem csinál semmit. (pedig ha csinálna, szívesen lennék nyelvész. szociolingvisztikus :) )
dsarosi üzenete…
A világ nem, csak az emberek.
Braun üzenete…
Ment! Mért ne? A Nyelvészség nagyon jó feladat. Főleg aki szereti. Én csak szeretném szeretni. Meg nagyon jó korrektorok lesznek belőlünk. Nem Zsófi? :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo