olvasás éjszakája

tényleg csak az bosszant, hogy az utolsó fél órában bealudtam. annyira nem vigasztal, hogy hiába kérdeztem bárkit, mi lett a vége, csak zavart csönd fogadott. pedig azelőtt egy órával még akartam menni olvasni, el is döntöttem, hogy ha Ádám abbahagyja, akkor megyek én, úgy legalább biztosan nem alszom el. mert nem akartam elaludni, mert jó volt a regény, bár nagyon kellett rá figyelni, hogy az ember rendesen követni tudja. az alterfiú azt mondta, amikor hazahozott és itt aludtunk tovább, hogy igazán szürreális élmény volt. igaza van... a szél döngeti az ablakot, az eső kopog, lilahagyma- és forróteaillat, matracokon hálózsákok, kispárnák, 34-40 bóbiskoló, kócos fej, valaki horkol, a Mesepadon mindig más ül, olvas. hangoskönyv live.

Megjegyzések

Acho üzenete…
Jó volt. Fárasztó,de tartalmas. :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo