az énekkar egyenruhája fekete cipő, fekete szoknya, fehér blúz, nyakkendő. ezt elég sokan elfelejtették egy év alatt, a karvezetőnek meg - úgy tűnik -, senki sem szólt.

(azért vagyok most ilyen, mert ez volt az utolsó, hogy kiálltam az énekkarral, a legutolsó, és nem az maradt meg bennem, hogy milyen szépen énekeltünk, hogy megcsináltuk, hogy megvolt az eredménye annak, hogy bejártunk hajnalban, hanem hogy mennyire fázott a lábam, milyen görbén álltunk, milyen hamisak voltunk, és mennyire nem volt semmi értelme a hétórási próbáknak... és milyen szomorú volt Durzimama szeme.)

update.
kaptam egy esemest. így jó elengedni, így el tudom engedni, mert egyébként nehéz. hat és fél év sok idő. köszönöm.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
sajnálom, hogy ilyen szarul sikerült:((
ZM üzenete…
"... így el tudom engedni, mert egyébként nehéz."

Nehéz, mert méltatlan az egész szituáció.
Névtelen üzenete…
Én azért csak gratulálok. Amit lehetett megtettél és megtettetek. Innentől kezdve le a kalappal.

Más: (de ismét csak gratuláció) az aranytollért :) Ott voltam, amikor a szavaló értelmezte és gyakorolta a vers felolvasását (történetesen érdekelte a véleményem) vicces, hogy rá(d)ismertem? :)

Szép, kellemes, meghitt-békés-összebújós ünnepeket és persze nagyon boldog új évet.
gborz üzenete…
zenére kihegyezett fül híján kimondottan élvezhető volt a mai műsor.
maifosz üzenete…
az Attila - Bálint - Laci trió nagyon jó volt, külön-külön is nagyon jók voltak.
maifosz üzenete…
ízlések és...
Acho üzenete…
Ma délután meghallgatom, ezek után kíváncsi leszek...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo