délután három környékén megnyitottam egy excel adatbázist. hogy szigorú órabeosztást abba bele. percre pontosan. azóta csináltam igazán sok mindent, de semmi olyat, aminek igazán köze lenne az irodalomhoz vagy a nyelvtanhoz vagy a franciához. olyat igen, aminek kicsit van, de olyat, ami tényleg, olyat nem.
de most már mindjárt megcsinálom az órabeosztásom... holnap infó OKTV, szerintem minden órára bemegyek, mert énekkarra kéne, meg magyarfaktra és franciára is, a kettő között meg mit csinálnék. úgysem készültem igazán.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
lehet hogy én tévedek, de adatbázisok accessban vannak, nem? :)
maifosz üzenete…
részletkérdés :) én egy word dokot is adatbázisnak hívok, ha adatok vannak benne.
Névtelen üzenete…
Mit számít ez már annak, aki leérettségizett informatikából és még oktv-n is volt... :)
RV
erchegyia üzenete…
lehet hogy én tévedek, de adatbázisok accessban vannak, nem? :)

Jobb helyeken nemigazán :)
Névtelen üzenete…
Miért? *csodákszik* az MSO Access az maga az adatbáziskezelő, nem? tehát nálam.. nálam.. a .mdb maga az adatbázis.. az .xls meg egy táblázat.. depersze meghallgatom a te véleményed is. tényleg érdekel.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo