elment a délutánom, de nagyon, most bőgök, mert nem így akartam, nem kell holnapra tanulni, csak franciát, mert ma három dogát is írtam, és éppen elég volt, csak fél órát akartam aludni, utána rendesen franciát, meg megcsinálni az ajándékot az álfomnyafiknak, az órám rossz, a mobilom sagem, ezért nem csörög (típushiba), erre anyu elfelejtette, remek, bejön fél 12-kor, akkor már minek jön be, hagyott volna aludni reggelig, így csak hisztizek, hogy aludni éjjel semmit nem fogok tudni, ha a délutánt már így, tanulni sem, mert hisztizek, meg késő is van, szóval annyira szeretem, ha más hülye, és az én napom megy tönkre, igazán köszönöm.

elkeserítő, hogy a legkisebb próbálkozásom is a normális életmódra (nappal tanul - éjjel alszik) való átállásra ekkora kudarccal végződik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo