a mai napom nagyon hasznosan telt, órákig olvasgattam a fszek katalógust meg a bookline-t, szimpatikus nők szimpatikus naplói után kutatva, lenne 21. századi is, magyar, pl. a nagy port kavart Spiegelmann Laura: Édeskevés, de azt semmiképp nem olvasnám el.
előtte meghallgattam legalább háromszázszor az ave mariát a notre dame-ból, énekeltem is, franciául persze, nyersfordítás, hajjaj, soha nem jön ki a szótagszám, rímek nincsenek is, nem lesz belőlem fordító.
kiválasztottam az aranytollas verseket, éppen ideje, hétfő a határidő, harmadik karácsony, harmadik jelige, az első karácsonyon egyetlen vers volt, nem is volt akkor még más, milyen régen volt, milyen nagyon-nagyon-nagyon régen, szerintem majd Lacibácsinak adom oda, mindig ez a legnehezebb, hogy kinek, még nehezebb, mint verset választani, mert csak. ráadásul a jeligém sem tetszik igazán.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Ez a vasárnap tényleg nagyon hasznosan telt.:)
ZM üzenete…
A Spiegelmannhoz nekem sincs semmi vonzódásom.
Utazó üzenete…
Hurrá! Köztük van a kedvencem!!!
bukovics üzenete…
spiegelmann laura jóság

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo