mondta Mészi, hogy gratulál, én meg csak néztem, hogy jó, de mihez, és mondta, hogy a nyelvtan, én meg mondtam, hogy kizárt, meg nekem még nem is mondta senki. de mondta Mészi, hogy de bizony, második forduló. azt hiszem, először nagyon megörültem neki, aztán rájöttem, hogy kell írnom 30 oldalt "Naplóváltozatok a klasszicizmustól napjainkig" témában, azután már csak szimplán örültem, és még most is örülök, ki hitte volna, hű.

most dicsekedtem.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Ez nagyon szép eredmény, annyira, hogy akár dicsekedni is lehet vele.:)
Névtelen üzenete…
Én is gratulálok. Úgy is fogalmazhatnék, hogy "ezt ki nem látta előre?", de inkább azt mondom, hogy megérdemelt gyümölcse ez a rengeteg lelkiismeretes tanulásnak.:)
ZM üzenete…
Benne vagy az első harminckettőben. Büszke lehetsz magadra.
Névtelen üzenete…
Ha túljutottál ZM üzenetén, akkor én következem. Kiegészítésként csak annyit, hogy én is büszke vagyok egykori iskolám mai diákjaira, meg RÁD különösen. Puszi
maifosz üzenete…
köszönöm szépen mindenkinek! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo