a szeretettel nem tudok mit kezdeni, annyian szeretnek, pedig nem is érdemlem meg, annyian segítenek, és mondják mindig, hogy milyen ügyes vagyok, pedig nem lennék ilyen ügyes, ha nem segítenének ennyien mindenben, például most a magyar is, valaki kitalálta, hogy mit olvassak, valaki megszerezte, valaki a szakirodalmat, valaki elmondta, hogy nagyjából mit vár az OKTV bizottság, nekem már csak el kell olvasni és meg kell írni.

igazából nagyon köszönök mindenkinek mindent.

(meg van egyébként egy Petri vers is, ami most eszembe jutott, a saját első mondatom juttatta eszembe, de csak véletlenül, szerintem nagyon jó.)
Petri György: Horatiusnak rossz napja van

A szeretettel nem tudok mit kezdeni – – –
Tartsanak el, és hízelegjenek,
de ugyanakkor hagyjanak békén,
küldjenek pénzt postán.
Azt is unom, hogy hízelegjenek.
Veszitsenek el nagyobb összeget az utcán,
amit én majd véletlenül megtalálok.
Legyenek elragadtatva tőlem a hátam mögött,
hogy én tényleg egészen véletlenül visszahalljam
valakitől, aki nem is tudja, hogy rólam beszél.
Irassák rám a házukat, és haljanak meg.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo