az a rossz abban, ha az embernek öccsei (is) vannak, hogy a fiúk általában nem olyan szorgalmasak, mint a lányok, hajlamosak úgy ellinkelni a dolgokat, mondjuk hogy ne ötös átlag legyen, hanem négyegészöt vagy négyegészhat, és akkor a félévinél azt mondja anya, hogy ahány tárgyból javítotok, annyi süti a pingvinben, mint tavaly, vagy azt, hogy ahány tizedes javítás az átlagban, annyi ezres év végén, nekem meg ennél már csak rosszabb lehet.

(arról nem is beszélve, hogy engem sosem akart senki így motiválni, nekem épp elég erős a motivációm magától is, nekem azt kéne mondani, hogy annyi sütit kapsz, ahány százalékot rontasz, vagy kapsz sütit, ha nem tanulsz feleslegesen hajnali háromig, vagy ilyesmi.)

Megjegyzések

gborz üzenete…
ettől az átlagszámolósditól őrülök meg. gyerekek, úgy őszintén: n-e-m m-i-n-d-e-g-y???
Esty üzenete…
Igazából tökmindegy, mert ezt sehol sem fogják nézni fősulin, egyetemen, hogy hányas volt az átlagod, hanem az lesz a lényeg, hogy tudod-e az anyagot vagy nem...
maifosz üzenete…
tudom, hogy teljesen, százszázalékig tökmindegy.
dsarosi üzenete…
most mát tényleg magadnak tanulsz és az a jutalom, hogy felvesznek
gborz üzenete…
nekem például egyáltalán nem fog számítani semmi osztályzat. éljen nagyon sokáig, aki kitalálta a pontduplázást...
maifosz üzenete…
dsarosi: én mindig magamnak tanultam.
és magyarra nem olyan sok a pont, hogy azért érdemes lenne kicsinálni magam.
gborz üzenete…
a gimnázium nem hagy magadnak tanulni. a kritériumoknak kell kérem megfelelni. pfuj...
dsarosi üzenete…
a gimnázium arra hagy időt, amire te szánsz :)
igaz, hogy elmegy vele a délelőttöd, de csak akkor kell egy óránál többet tanulni, ha másnap témazáró
nem mondtam a szalagavató után, mert nem akartalak ijesztgetni titeket: már csak 3 hónapotok van, használjátok ki...
Acho üzenete…
Szerintem tisztában vannak vele... :P
Névtelen üzenete…
"a fiúk általában nem olyan szorgalmasak, mint a lányok, hajlamosak úgy ellinkelni a dolgokat, mondjuk hogy ne ötös átlag legyen, hanem négyegészöt vagy négyegészhat," vagy pl. úgy, hogy egy napjuk van az OKTV-pályamű elkészítésére, és még mindig nem írtak bevezetőt meg összegzést.
Mafia, July, ha akartok velem találkozni a 3. fordulóban, küldjetek energiát vagy ihletet vagy mindkettőt vagy csokit vagy bármit, megköszönöm :D

Egyébként tadám az e-mail címem, ha ti elkülditek ekem a tieiteket, máris fogom tudni, hogy hova küldjem az enyémet:

kozmaendre@citromail.hu
maifosz üzenete…
Bandi(ta): én egész délután formáztam, meg a hivatkozásokkal vacakoltam, és még nagyon nincs kész, megértelek, hajjaj. de legalább a szöveg nagyjából a helyén van.

Küldök energiát, jó lenne ha találkoznánk a döntőben.
gborz üzenete…
dejó az infósoknak. bemegy, leül, megcsinál, feláll, kijön és még lesz ingyenkóla és pogácsa is.
ja maf, lesz egy közös fotónk, tudode?
maifosz üzenete…
mer miért?
Névtelen üzenete…
Tényleg jó lenne, ha találkoznánk a döntőben.

Megírtuk. Már a postán van... innentől nem rajtunk múlik. Ma, mikor már bevolt spirálozva, és hepi lettem volna, a többiektől lehangolódtam, hogy ezt a 25 oldalt volt olxan nehéz megírni?! Meg ilyeneket mondtak. És ettől befortdultam. Igenis sok munka van, volt vele, ti legalább tudjátok. Ímélt egyelőre nem merek küldeni, reggel 32 vírusom volt, melyektől nem sikerült megszabadulni, de hétvégén wellneszel majd az én kis gépem az ügyes bácsinál, meg kap új vinyót meg ramot meg visztát, és akkor jó lesz, és küldöm.

July

az e-mail címem: jjuli90@hotmail.com
maifosz üzenete…
July: nekem az egyik kedvencem az, hogy hogyhogy nem mentem pénteken, nem _aznap_ OKTVztem, a másik meg:
- mikor írjátok azt a harminc oldalt?
- már megírtam
- de akkor hogyhogy elolvastad azt a sok könyvet?
- valahogy fel kellett dolgozni
- de ha nem ott helyben írjátok!

szóval még akkor sem látták, hogy mennyire sok, amikor ott lobogtattam a mindenfélével együtt 34 vastag, összefűzött oldalt.
Neked küldöm, Bandi(tá)t még hagyjuk örömködni :) (küldheted te is, linuxom van, elméletileg nem fog rajtam a vírus.)
Névtelen üzenete…
Mafia!
Ok, azért lehet, hogy megvárom a hétfőt, amikorra elvileg meg lesz gyógyítva. Nem szeretném, hogy más gépén is ilyen csúnya dolgok legyenek :(

Én ma hajnali négykor, meg tegnap este is sírtam egy jót. oktv utáni minden, összevesztem anyuval (azaz ő velem, én csak hallgattam), ma lesz egy kisműtétem, a lábujjmaról eltávolít (levág) doktornő egy fertőző vmit, szóval félek, és eddig valóban volt mindig vmi, most meg zakatolnak a gondolataim, és egyedül vagyok, és nagyon nem jó most :(
a fogorvoshoz sok szerencsét! nem szeretem őket, egyszer érzéstelenítő nélkül kihúztak egy tejfogamat, és nagyon vérzett, és rossz volt (de a dokibácsi is gonosz volt, a tied biztos jobb lesz)

Bandita is végzett? De jó! Akkor örömködjön, én meg nem fertőzök meg senki talán, és jövő hét elején küldöm!

July
maifosz üzenete…
huhh, jó azért, hogy vége van, látom, te is kikészültél kicsit. most pihizni kell :)
műtét remélem, jól sikerült.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo