azt nem is igazán mertem leírni eddig, hogy ma éjjel megint majdnem elindultam hajnali fél négykor iskolába. még szerencse, hogy most eleve egy órával korábbra állítottam a képzeletbeli órám is, hogy még reggel megcsinálom a francia kiselőadást, és fel is keltem fél négykor, fogat mostam, akartam öltözni, meg elővettem a franciát, de aztán rájöttem, hogy valami nem oké, eldőltem és aludtam tovább.
többen javasolják, hogy csinálhatnám úgy is, ahogy szokták az emberek, hogy lefekszenek és alszanak reggelig, kicsit unalmas persze minden nap ugyanúgy, éjszakai kalandok nélkül, nem így két és fél órás szakaszokban, mint én. (van, ahol végig tudom aludni az éjszakát simán, az biztos azért van, mert ott a hetediken, talán a magasság miatt lehet. orvosilag fel kéne íratni receptre az alterfiúval alvást.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo