a könyvtárban mindig rájövök, hogy miért lehet ott annyira kiemelkedően jól tanulni, és mindig elfelejtem, mire hazaérek. most nem felejtettem el. a könyvtárban nincs internet.
zárás után pedig irány a westend, mivel mindkettőnket valami különös őrület kerítette hatalmába: pingpongozni akarunk, lehetőleg most és azonnal. nem lehet a westendben pingpongütőt kapni. meg csini pulcsit sem fiúknak, meg szuper, kényelmes válltáskát se, amibe belefér a nagy, sárga mappám. a westend nagyon rossz hely, pfujj. (de hogy ne érezzük teljesen eredménytelennek az ott eltöltött teljesen felesleges időt, vettünk patkánykaját.)

Megjegyzések

Acho üzenete…
Pedig emlékeim szerint valahol akad a Westendben egy sportbolt, ahol lehet ütőt kapni. Legalábbis az ősszel egyszer láttam...
maifosz üzenete…
szerintem nincs...
Acho üzenete…
Annyira azért nem vagyok biztos benne, hogy vitába szálljak... :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo