mielőtt aktívan bevertem volna a fejem a falba, mert
a) hosszú évek alatt is képtelen voltam megtanulni, hogy bioszból akkor írunk pótlót, ha be vannak írva a jegyek a naplóba
b) valamiért azt gondoltam, hogy törifakton még le nem adott anyagból dogát fogunk írni, ami alapjában hülyeség, de így ismétlésnél bizonytalan vagyok abban, mit vettünk már újra át
szóval mielőtt ilyen értelmetlen és buta dolgokat csinálnék,
a) eszem fincsi túrógombócot (Gombóc Géza a nevem, nem kap be engem senki sem, tejföl cukor piha fujj, fürgébb vagyok, mint a nyúl. melyik mese?)
b) pótlom az éjszaka kimaradt néhány órai alvást
c) meggyőzöm magam, hogy ezt az anyagot pár héten belül úgyis meg kell tanulni így éjszaka, szóval tökmindegy, mikor állok neki. szépen ki is jegyzeteltem, csak azt kell majd átolvasni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo