mit is olvastam

magam sem gondoltam volna, hogy ilyen szépen fogom tudni írni, hogy mit is olvastam tavaly.
75 könyv 365 nap alatt, az azt jelenti, hogy átlagosan 4,8 nap jut egy-egy könyvre, illetve 6 egész egynegyed könyvet olvasok ki havonta. ez a 75 azért ijesztően sok, nem gondoltam volna, meglepett. és így sem lehet elolvasni mindent, amit szeretne az ember, meg mindent, amit érdemes. valamiért azt gondolom, hogy csak a kellőképpen művelt, és minden téren megfelelően olvasott ember tud beilleszkedni szépen a társaságba. persze jó dolog, ha az ember akár egy pókerparti közepén is képes felállni, és gyorsan leelemezni egy novellát a fülesbaglyos bodorádámból (de csak azért, mert annyira meglepő, hogy valaki más is olvas bodor ádámot teljesen magától, ráadásul nem is magyartanár), elkápráztatva/elborzasztva ezzel az összes jelenlévő felnőttet, de minden bizonnyal vannak ennél fontosabb, meg jobb dolgok is. most nagyon okosat mondtam.

természetesen ezt a vicces szokásom folytatni szándékozom idén is.

Megjegyzések

Bowden üzenete…
Mindig csodáltam azokat akik olvasás közben annyira bele tudnak merülni, hogy két óra alatt átnyálaznak 120 oldalt. :)) Ennyi könyv után lehet kezdeni elölről, mert homályba vész a sok részlet.
Névtelen üzenete…
Olyan szó, kérem, nincs is, hogy leelemezni! Ez így nem helyes, ebben a formában! Kérem javítani!
Névtelen üzenete…
Géza, kérlek, hülyeséget beszélsz, már ne haragudj. Olyan nincs, hogy egy szó nincs. Ha a kisasszony leírta, akkor van.
Névtelen üzenete…
Ejj, de teljesen irigyellek! 75? Kalapom meg minden.

(az mentő pont, ha egy pókerpartit ki tudok elemezni?8-))
maifosz üzenete…
szerintem még menőbb a pókerparti, mint a bodorádám :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo