- és mit csinálsz, ha ennek vége lesz?
- elolvasom az Ottlikot.
- na jó, de utána?
- az otthonavilágvégént.
- nem így értem...
- ezen még nem gondolkoztam...
utána időpontok vannak, hogy február 13, március 5, április 11. meg még jónéhány.
utána filmek lesznek meg könyvek meg szabadság, barátok és bulizni járás (még a lestouffeskretiennest is kihagytam, azért remélem, jönnek magyarországra még idén, viszonylag gyakran járnak, úgy tűnik), meg persze a nagy hajtás év végéig, hogy zseniálisan csúcsszuper legyen minden érettségim, főleg a magyar.

át kéne írnom az iwiw adatlapomat, mondjuk így:
ezt csinálom, amikor dolgozom: tanulok
ezt csinálom, amikor nem dolgozom: akkor is tanulok

Megjegyzések

gborz üzenete…
"Ezt csinálom amikor dolgozom - nem dolgozom: a munkához azt írd, amit tényleg dolgozol. A tanulás nem dolgozás, az tanulás. A nem dolgozomhoz meg a hobbidat. Ha két a mező tartalmát felcseréled, már nem vicces. Ha ugyanaz van benne, és még igaz is, akkor kurva nagy szarban vagy, kérlek ugorj le egy magas ház tetejéről."
iwiw útmutató

ne tedd meg, csak mondom.
maifosz üzenete…
hmmm, szerintem most nem teszem meg.
majd valamelyik időpontomon.
gborz üzenete…
na, egyáltalán ne. de a dolgozás szerintem az, amiért pénzt kapsz, vagy legalább profitálsz belőle.
amit mi tanulásnak nevezünk, arra -sajnos- egyik sem jellemző.
maifosz üzenete…
azt, amiért pénzt kapok, azt azért nem írom be, mert elég gyakran más. (de azért mindig akad.)
gborz üzenete…
üresen is lehet hagyni, láss engem. de az 'élek - álmodok' páros is sokkal jobb, mint a 'tanulok'...
maifosz üzenete…
nyilván nem írom át, annyira még nem érzem súlyosnak a helyzetet.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo