a szavakban azt utálom, hogy ha sokat mondogatjuk őket, elvész a jelentésük, és csak értelmetlen, furcsa betűhalmazokká válnak, amiket aztán nehéz visszahámozni.

Megjegyzések

Acho üzenete…
Időnként én is érzek hasonlót...
Névtelen üzenete…
KÉÉÉSZ! Innetől március 5-ig hallani sem akarok az OKTV-ről... Sajátos családi vonás, hogy "amit ma megtehetsz, megteheted holnap is...", még ma éjjel is azt a nyamvadt összegzést írtam, reggel hatra majd' kigúvadt a szemem, de meglett! 26 oldal ^^

Lányok, egyébként biztos, hogy elküldjük egymásnak a sajátunkat? Úgy értem, - nekem legalábbis - demoralizáló lenne, ha pl. a Julyét virtuális kezembe véve csak lesnék, hogy "aztamilyenjó", meg hogy "bazzénesztiskihagytam" :)
maifosz üzenete…
jajj, a Lány, Aki 3 Tárgyból Második Fordulós És Blogja Is Van, ő is ezt írta... de én nagyon kíváncsi vagyok, mert úgy érzem, hogy jót írtam, és szeretném látni, hogy viszonyítva mennyire jót ^^
meg egyébként is érdekel, más hogy járta körül.

és ha hagynánk pár napot az örömködésre?

(nekem 28 oldal ^^)
Névtelen üzenete…
Ügyik vagytok!

Nekem tanárnő azt mondta, hogy neki tetszik, de a hangsúly nem a nyelvi elemzésen van, és le fogják pontozni ezért. Szerinte (és azt hiszem igaza is van), félig irodalmisra, félig magyar nyelvisre sikerült, szóval így is meg úgy is vizsgáltam őket, és innentől vagy elfogadják vagy nem. Van benne nyelvi is, de nem csak az. Vhogy nem tudtam elszakadni az irodalmi dolgoktól teljesen, igazából irodalmon akartam volna inkább továbbjutni, mindig is jobban szerettem, de a magyar nyelv is jó, és most már, hogy túl vagyok rajta, azért örülnék ha mégis bejutnék.

July
maifosz üzenete…
én igyekeztem nyelvtanilag, de került bele egy kicsi mindenhonnan, elég vegyes lett.
remélem, mind bejutunk és találkozunk élőben a döntőben.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo