szerencsére zárva van a szabóervin. azért persze olvasni kell, félre is tettem szépen az összes karácsonyra kapott könyvemet (külön polc kéne nekik), inkább most nemesnagyágnes. egész jó, még ma végzek vele szerintem.
de azért feljöttem a városba, hogy találkozzak a rajzoslánnyal, aki élőben is legalább olyan különleges, mint a rajzai alapján. ráadásul van dorombja és didgeridooja, meg bátyja is. csupa jó dolog.

(utálom a szünetek végét, még annyi dolgom lenne, ráadásul teljesen igazságtalan, hogy egy teljes héten át otthon kellett feküdnöm, mert nem tudtam járni, felborította a tervezett programom. meg mindenféle butaságot találok ki, hogy éppen miért nem tanulok, már én is rosszul vagyok magamtól.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo