tartozom még egy történettel. a szalagavatóssal. de azt inkább úgy, ahogy erchegyiának meséltem pár napja, logot másolva be. egyébként a szalagavató jó volt, élveztem, meg el is érzékenyültem, bőgtem is picit, főleg SP beszéde alatt, aztán bankett, az is jó volt (mert SP táncolt minden lánnyal).
anyu berakja a kocsiba a barnabást, elindulnak
hogy kimennek a feriért a vonathoz
és aztán jönnek a szalagavatóra
apu meg a nagyi is pestről jönnek
de másik vonattal
és gyalog mennek
anyu meg a barnabás tévedésből kiment kertvárosba a vonathoz
és várták húsz percig a ferit
mire leesett nekik, hogy esztergomba kell menni
akkor elindultak onnan
de még a párás ablakon keresztül láttak egy nénit, aki olyan volt, mintha a nagyi lenne
de a nagyi akkor már elvileg ott volt a szalagavatón, tehát nem fordultak vissza érte
oké, mennek esztergomba, felveszik a ferit
akkor a barnabást már nagyon hívogatja valami ismeretlen szám, de lerakja folyton
egyszer barni elcsípi, felveszi
hosszas hallózás után kiderül
hogy a nagyi az
aki leszállt kertvárosban
és gőze nincs, hogy hol van
és ki kéne menni érte kertvárosba
mert az úgy történt, hogy apa meg a nagyi megbeszélték, hogy egy vonattal jönnek
és hogy az első kocsiba szállnak
és apa felszállt az első kocsiba
nagyi meg valahogy nem vette észre, vagy nem tudom
és leszálltak mindketten esztergomban
és ott sem vették észre egymást
és akkor nagyinak eszébe jutott, hogy az én iskolám kertvárosban van
és éppen indult visszafelé egy vonat
és felszállt rá
és leszállt kertvárosban
anyu kirakta a barnabást meg a ferit olyan negyed hat körül a technika házánál
visszament a nagyiért
aztán a nagyit is kirakta
és elment parkolóhelyet keresni
én ebből annyit láttam a színpadról, hogy beesik apa öt nullanullakor
negyed órával később a feri meg a barnabás
húsz perc múlva a nagyi
anya meg épp a rózsaátadásra
ez így volt kerek, csók a családnak.

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Macsekék szülei is elkéstek az ő szalagavatójáról. Mama meg nem jött el, érthető okokból...
Névtelen üzenete…
ez nem pont így volt üdv.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo