tömöm magamba az extrakakaós milkát, és keresem azt a gondolatot, ami akkor járt a fejemben, amikor bementem a katedrába lemondani a nyelvvizsgát, és ehelyett megkérdeztem, hánykor lesz és hol. mit gondoltam akkor?
egyáltalán nem készültem rá. semmit. már most tudom, hogy bőgni fogok holnap. mondjuk előtte meg utána. inkább csak utána. még jó, hogy meg lehet próbálni újra.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Rossz attitűd! Elmész, megcsinálod, megkapod az eredményt, ujjongsz. Mondom én a gyökeres pesszimista... 3 nap alatt a naplóval 8 és fél oldalig jutottam, van még hátra 6, ergó: nem..lesz..kész! Hölgyek, hogy álltok?
maifosz üzenete…
Bandi(ta): én ezt a hónapot nyelvvizsgára készülésre szántam, amikor jelentkeztem. csak közbejöttek a naplók :)
Viszont legalább azzal jól állok, kb. 17 oldalam van. te meg ne blogot olvass, dolgozz inkább :)

(majd adhatsz e-mail címet 28-án, majd akkor megmutogathatjuk egymásnak szerintem)
Beaune üzenete…
Nyugi, én ismerlek, tudom, mire vagy képes. Sikerülni fog, azért nem mondtad le, mert tudat alatt érzed, hogy meg tudod csinálni. Bízom benned, és szurkolok neked.:))
Névtelen üzenete…
Bandi(ta): kész leszel! A hétvége az sokat számít, és lehet (kell) éjszakázni is. Nekem legalábbis ezt mondja tanárnőm.

Mafia: sikerülni fog! Ne aggódj.
A 17 oldal nagyon jó, nekem 16 van. Ez nem ér, még mindig előrébb vagy :)
És persze, 28-a után elolvassuk egymásét! (ja, és nekem is olyan milkám van most épp)

Most megyek tovább írni.
Kicsit fáradtan... July
Névtelen üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
maifosz üzenete…
Beaune: köszönöm a biztatást...

July: én ma nem írok egy sort sem, ma utolérsz, de majd hétvégén pótlom :)
Névtelen üzenete…
Nem tudom, miért lett 2X. Én csak egyszer írtam be, és küldtem el.

Hajrá a holnapi nyelvvizsgádhoz és az íráshoz is!

J
Acho üzenete…
Menni fog az! Ügyes leszel.
Névtelen üzenete…
Akkor majd együtt sírunk...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo