átaludtam a délutánt, az alterfiúval álmodtam, így már klassz minden. a klassz mellé van ananász, túrórudi, meg cseresznyelekváros kenyér. (meg a vers sem lett szerintem olyan szörnyű, mint amilyennek reggel hittem, de ezt igazából Bardo dönti el. nem mintha érdekelne persze a véleménye.)

most viszont kérni szeretnék, hogy hajjaj, mert a skoda végleg megadta magát, most se előre, se hátra, szóval most még annyira sincs kocsink, mint eddig. aki tud olcsón használtat, ami gurul és van benne fűtés (a skodában nem volt), az jelezheti. előny, ha a kocsi fiatalabb, mint én (a skoda öregebb).

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
http://www.autovizsla.hu/
rozi üzenete…
www.hasznaltauto.hu itt érdemes körünézni, vannak egész jók is
Névtelen üzenete…
Persze használt autót is csak megbízható szerelővel szabad megnézni és megvenni. Különben könnyen ugyanúgy járhattok, mint a skodával.
N.
maifosz üzenete…
A Skoda egész sokáig bírta, egy rossz szavunk se lehet rá. Végülis.

Használtautón néztük mi is, úgy néz ki, lesz valami, klassz lesz.
Acho üzenete…
Egy pillanatra eszembe jutott a Varnyú, de szerintem nem ilyesmire gondoltál... :-)
maifosz üzenete…
sajnos a Varnyú nem eladó :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo