csodahó, csodahó, csodajó, imádom. kint lenni benne is imádok, meg nézni is, meg ázni sapka nélkül.

meg voltunk venni retrós fülcsit meg hajpántot, ami csudajó, már csak ruhám meg cipőm nincs, de ugye minden nő tudja, hogy a kiegészítők a legfontosabbak. persze még nem biztos, hogy megyek, még rá kell kérdezni arra, hogy is van ez a senki idegen nem jöhet be-dolog, mennyiben vonatkozik mondjuk a barátokra meg a barátnőkre. Gergő, megint nektek a legjobb.

meg a zenesuliban is voltam, hogy keressünk egy költséghatékonyabb megoldást az óráranemjárásomra. ezentúl akkor telefonálok, ha megyek, ráadásul kaptam barokk csellószonátát az áriák helyett. szeretem a barokkot és a szonátákat, szóval végre. ha tetszik, amit játszom, akkor gyakorlok.

meg van szinopszisom, meg feladtuk a sárvárit postán (ahhoz mondjuk nem fűzök csalfa, vak reményeket), meg végre vett nekem anya sajtot (de ahhoz vele kellett mennem a boltba), meg holnap alterfiú. meg most elküldöm a felvételit, aminek már előre örülök nagyon.

Megjegyzések

gborz üzenete…
valamennyire érthető a zártkörűség, némelyeknek ritka büdösbunkó párjuk van, akikből ha lehet, nem kérünk.

nekünk jó, főleg mióta ott a nyaktag. jövőre meg én is idegennek fogok számítani...
maifosz üzenete…
dehogy fogsz... akkor azok is idegenek, akik most a zenét csinálják?
Bowden üzenete…
ahogy vesszük... de ha olyan idegenek lennénk nem vágynánk sokszor vissza oda.
gborz üzenete…
téged egyébként is van aki visszahúz... és van aki engem is vissza fog szeptembertől :)
Bowden üzenete…
Hidd el nekem, hogy amúgy is visszavágyik az ember egy-egy gyengébb pillanatában...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo