csudaszép ICvel felsiettem pestre, hogy megyünk hógolyózni a városligetbe. de akkora sor volt, hogy inkább átsétáltunk forrócsokizni a Menzába erchegyiával meg Sisszyvel, ami sznob hely ugyan, de finom a forrócsoki. a fehér forrócsoki is.

aztán klasszul kiolvastam az Ottlikot, meg az alterfiú is megszerkesztette a dolgoznivalót, és ezt megünnepelendő belevetettük magunkat a pesti éjszakai életbe. hogy ne gondoljak arra, hogy milyen eszméletlenül sokat kellene tanulnom. most meg máskor meg mindig. és ezért egész este arra gondoltam, hogy milyen jó, hogy nem gondolok arra, hogy mennyit kéne tanulnom egész hétvégén, meg mindig. szóval először könyvtár klub, ami ugye elte, de ott pofátlanul el akartak vinni mindenféle pasik az alterfiútól, hogy táncoljak velük, és azért nem volt jó, aztán meg filter, ami nekem túl ingergazdag környezet volt, és a zene sem volt olyan jó, de táncoltunk, hónapok óta nem voltam igazából sehol.

aztán pedig mégis hógolyóztunk, mert hogy esett, ilyenkor még a nyolcker is szép, a filtertől egészen hazáig minden kocsi tetején otthagytuk a nyomunk, még jobb volt így, mintha világrekordot döntöttünk volna.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo