előre eldöntöttem, hogy nem. most nem. kizárt. direkt csak egy lapot margóztam be. mert ezt nem lehet így csinálni. mit fogok így csinálni az érettségin, ahol tényleg csak annyi lap lesz. lassan írtam és gyönyörűen, átgondoltan és megfontoltan.
kicsöngetésre kész voltam. akkor átolvastam gyorsan, akkor eszembe jutott még egy mozzanat a művel kapcsolatban, akkor azt becsillagoztam, akkor az hogy néz már ki. meg mit csinálok még negyvenöt percig. akkor a következő órán leírtam újra. hat és fél oldal két óra alatt. csuklógörcs.
és minden duplaórás magyartémazárónál ezt csinálom.

Megjegyzések

gborz üzenete…
nekem meg kétésfél, és annak is a harmada a "szerény véleményem szerint" típusú fordulatok. ki tehetsége szerint ugye...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo