fázom. megállíthatatlanul, szakadatlanul. mindig és mindenhol. van, hogy csak a fejemben van a fázás, a homlokomat tölti ki, átfutkos a lapockámra, a nyakam bizsergeti, fázik a szemem, ha nézek, fázik a torkom, ha beszélek. fázik a lábam, a lábujjkörmeim is fáznak, végig fázik a rüsztöm, a lábszáram, viszont már valaki más ujjai fagynak rá a szabómagdára.
fázom szombat reggel dorogon, fáztam a buszon, a vonaton, az aranytízben, fáztam éjjel és nappal pesten és budán, a héven, fáztam az alterfiúnál, pedig ott nagyon meleg van, meg ő is melegít, fáztam kalászon a tizenhét fokban, rámcsodálkoztak, hiszen nappal nem fűtünk. itthon is fázom, vastag pulcsi, vastag zokni hiába, hiába van akármilyen meleg, belülről jöhet ez a fagy, a fejfájás jéghideg, ezen nem segít a sapka, a sál, a pulcsi, a kesztyű.

az én öthónapos szuperaranyos Beskó öcsikém egyébként már tud a hasára fordulni, meg van egy fogacskája, meg lehányt.

Megjegyzések

_renton üzenete…
jó a vérkeringésed?
maifosz üzenete…
azt nem tudom.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo