kicsapongó, feslett költő-életmódomnak köszönhető csupán a mai hajnali kettes fekvés, mert ha valamit meg kell írni, azt meg kell írni, akkor is, ha nem akarom. utálom a verseket. ráadásul biztos nem lett jó, de nem merem elolvasni. az biztos, hogy Bardonak akartam valamit nagyon megmondani, meg hogy megálmodtam azt az egy szót, ami nem fért be a jambusba.

de kösz, jól vagyok. most szeretnék enni ananászos-sajtos rántottát, de biztos kérne mindenki és nekem nem jutna. ráadásul harsonázni is kell mennem, ráadásul gyalog. háromnegyed óra séta pozannal.

utálom a keddeket.

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Macsek fél háromkor tért nyugovóra. Annak örömére, hogy végre talált a Kártyavárról egy olyan cikket, ami nem halálosan unalmas.
maifosz üzenete…
hát, tudom, hogy az én fennmaradós érveim nem érvek.
Macsek üzenete…
Még jobb érvek. A sokáig fennmaradást egyébként nem kell megindokolni, a korán kelés, már nem olyan szép dolog :P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo