na, a fodrász azt mondta, hogy bűn levágni, hogy hogy képzelem, hogy úgy fogok kinézni, mint egy kislány. hogy még meggondolhatom. én meg csak ismételgettem, mint egy hülye, hogy unom, unom, unom, unom.
és most ilyen rövid lett. (azért csak linkkel, mert az ember nem raki ki magáról képet a blogja címlapjára. mert izé, mert nem.) nekem amúgy tetszik.

amúgymeg írnék én, de nem nagyon lenne más témám, mint hogy hányféle gyógyszert szedek, és mennyire durván köhögök még mindig.
és mennyire nem megy az, aminek mennie kéne.

Megjegyzések

Esty üzenete…
Tetszik az új hajad! :)
Beaune üzenete…
Szerintem is jól áll.:)
Névtelen üzenete…
Maaaf, irtó jól áll a hajad!
Vadászi M. üzenete…
Nagyon jól áll! Tök jó!:)
maifosz üzenete…
köszönöm mindenkinek :)

nekem is tetszik (még.)
gborz üzenete…
kulturált.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo